Často kladené dotazy

Nejvíce vás zajímá

Níže naleznete odpovědi na časté otázky našich zákazníků. Pokud vás zajímá něco jiného, zeptejte se nás. Rádi zodpovíme i vaše otázky.

Seznam otázek
Jak a kde mohu uplatnit slevový kupón?
Jak mám postupovat při reklamaci?
Jak poznám, že je moje objednávka vyřizována?
Je možné přidat zboží do již vytvořené objednávky?
Je možné sledovat dopravu mé zásilky?
Je možné zadat do jedné objednávky zboží z více obchodů?
Je možné zobrazovat ceny bez DPH?
Mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?
Musím se registrovat, pokud chci u vás nakoupit zboží?
Nedostal jsem od vás návod na použití
Nesedí mi velikost, kterou jsem si objednal
Obtěžují mě novinky emailem od vás, mohu je zrušit?
Za jak dlouho můžu zásilku očekávat?
Zadal jsem platbu převodem, jak mám postupovat?

Jak a kde mohu uplatnit slevový kupón?

Slevový kupón obsahuje několikamístný kód, který se skládá z písmen, číslic nebo jejich kombinace. Tento kód je třeba zadat v nákupním košíku do příslušného políčka.

Jak mám postupovat při reklamaci?

Vše ohledně reklamace naleznete na speciální stránce s názvem Zadání reklamace.

Jak poznám, že je moje objednávka vyřizována?

Váš stav objednávky můžete sledovat v přehledu vaší objednávky. Odkaz naleznete v emailu, který jste obdrželi po objednání. Pokud jste zaregistrovaní, naleznete ho také v seznamu vašich objednávek.

Je možné sledovat dopravu mé zásilky?

Zapomněli jste objednat nějaké zboží a objednávku u nás již máte? Není problém. Podmínkou je, že jste u nás zaregistrovaní a jste přihlášení. V nákupním košíku se vám pak zobrazí možnost zadat novou objednávku nebo přidání zboží do již existující.

Je možné sledovat dopravu mé zásilky?

Po odeslání objednávky obdržíte odkaz na sledování zásilky u dopravce. Stejný odkaz je také v přehledu vaší objednávky

Je možné zadat do jedné objednávky zboží z více obchodů?

Provozujeme více internetových obchodů s různou tematikou. Snažíme se na každém vždy nabízet kompletní sortiment k danému zaměření obchodu. Pokud ale nakupujete např. oblečení v některém z našem obchodů a zároveň chcete přidat i např. dárkové zboží z jiného našeho obchodu, je to možné. V prvním obchodě se přihlásíte nebo zaregistrujete a zadáte objednávku, poté se přihlásíte i na jiném a budete mít možnost přidat objednávku k vaší první objednávce. I když daný sortiment není v nabídce obchodu, kde jste zadávali první objednávku.

Je možné zobrazovat ceny bez DPH?

V detailu každého zboží vidíte cenu bez DPH a tuto cenu vidíte i po najetí myší na cenu (při zobrazení kdekoliv v našem obchodě). Pro koncové zákazníky je vždy důležitá cena s DPH. Pokud ale nakupujete na firmu nebo velkoobchodně, může vás zajímat i cena bez DPH. Podmínkou je registrace a zadání DIČ. V osobním nastavení pak zvolíte Zobrazování cen: Ceny bez DPH.

Mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?

Pokud vaše objednávka již nebyla odeslána nebo zabalena a připravena k expedici, můžete vaši objednávku bezplatně změnit. Stačí nás informovat telefonicky nebo emailem, jaké výrobky chcete přidat, odebrat nebo změnit velikost. Pokud chcete novou objednávku spojit s předchozí nebo nedodanou, uveďte číslo předchozí objednávky do poznámek. Jestliže nás nebudete informovat, je možné, že si v záplavě objednávek expediční oddělení nevšimne vašich dvou objednávek a budou vám zaslány dvě zásilky a zbytečně budete platit dvě částky za dopravné.

Musím se registrovat, pokud chci u vás nakoupit zboží?

Nakupování v tomto internetovém obchodě je možné i bez registrace. Stačí po přidání zboží do košíku postupovat dále k pokladně a pokračujte dále podle instrukcí. Registraci doporučujeme provést, díky tomu získáte mnoho výhod. Možnost upravovat vaše informace, sledovat historii nebo aktuální stav vašich objednávek a mnoho dalších výhod.

Nedostal jsem od vás návod na použití

Pokud se tak stalo, napište nám, my vám jej obratem zašleme emailem. Toto se vztahuje pouze na nové zboží.

Nesedí mi velikost, kterou jsem si objednal

Výměna velikosti je samozřejmě možná. Více naleznete v části Výměna velikosti.

Obtěžují mě novinky emailem od vás, mohu je zrušit?

Ano, samozřejmě je to možné, stačí jejich příjem odhlásit. Odkaz na odhlášení naleznete v patičce každého emailu a také po přihlášení v nastavení vašeho účtu.

Za jak dlouho můžu zásilku očekávat?

Pokud je vše skladem a zásilka byla předána dopravci, je zpravidla balík doručen do druhého dne. Pokud momentálně není zboží u nás skladem, je zpravidla zboží naskladněno v termínech dle části Dodací lhůty.

Zadal jsem platbu převodem, jak mám postupovat?

O jednotlivých krocích budete vždy informování instrukcemi během objednávky. Platba bankovním převodem je jedním ze standardních způsobů platby. Informace pro platbu obdržíte po skončení objednávky a budou vám také zaslány spolu se souhrnem objednávky na email.